Merhaba arkadaşlar kendimi gerçekten tükenmiş hissediyorum oğlum tam 2 yaşında ve kardeşimiz oldu ama bebek eve geldiğinden beri o kadar şımarık o kadar laf dinlemez anlatamam size bebek deyip gelip öpüyor ama dikkat çekmek için mi diyim sürekli şımarık mesela üstünü giydirilen tekmeliyor beni veya telefon kumanda görsün hemen yere atıyor sürekli tukuruyor geçen bebeğin gazını çıkarırken hızlı bı şekilde kafasına vurdu ona görevler vermeye çalışıyorum mesela kardeşinin altını değiştirirken oda bezini tutuyor gibi ama huylari fok degisti 2 yaş sendromu mu acaba kardeşi nden dolayı mı şuan bebeği arka odada tek yatıyorum on odada onunla ilgilenmeye çalışıyorum telsizi baş ucunda duruyor içim rahat değil çok üzülüyorum ama sürekli biseyler atmaya çalışıyor onu emzirirken beni tekmeliyor çok bunaldım ne yapmalıyım nasıl davranmalı bunlsr gecermi lütfen yazın 😞