Kızlar bebeğim 1 yaşında şuan koltuklardan tutunarak kalkıyor yürüyor tutunarak kendi başına oturuyor ama sormak istediğim parmak ucunda yürüyor bu durum da canımı sıkılıyor biraz . Tabanını basması için ne yapmam gerekiyor? Yürüteç kullanmadık bu arada . İlk adım ayakkabısı falan işe yarar mı acaba?