Kızlar normalde hep ay sonunda olurdum hiç sekmezdi 28 29da olurdum ama geeçen ay 4ünde oldum heralde artık aybaşına döndüm dedim ama bu ay hala olmadım hiç bukdr geciktiğide olmadı bu hafta 2 kere test yaptm iksnde de negatif anlamadm geciken oldu mu böyle hiç benm ilk oluyorda 🤒