Ctnnss aslında tamamen çocukla alakalı bir durum. Bezinden rahatsız olmaya başladı 11. Ayda lazimlik aldık sadece tanışın diye oturtmaya başladım gayet iyiydi sonra aniden birgün ağlamaya başladı 16 aya kadar tekrar koymadım. 16 ay dan sonra çiş diye kendisi söylemeye başladı eliyle gösteriyordu. Orali olmak istemedim kış olduğu için ama çok bariz bir şekilde kalabalıkta da söyleyince herkes öğret artık hazır demeye başladı. Bende eğer şimdi yapmazsam sonra beyin onu arka plana atar başka şeylere odaklanır daha geç kalır diye başladım. Bu sefer hiç lazimlik kullanmadık. Ellerini yıkamak ister misin diye sordum normal alaturka tuvalete goturdum . Önce sadece uykudan uyandığında gözünü açar gibi olunca hemen tuttum . Bezi kuru kalkıyordu belliki tuvaleti var hemen yapıyordu. Sonra oraya alistikca kendi de çiş deyip gitmek istemeye başladı yapsada yapmasada götürdüm getirdim. Büyük tuvaletini bezine yapıyor ama onuda yaoacagi zaman haber veriyor onun için biraz daha beklemek istiyorum ben. Yani tuvalete isabet ettikçe yapıyor bazen boş dönüyoruz bezine denk geliyor ama baya öğrendi çok şükür. Bez sayımız baya azaldı.