benanerva Selam anneler. Kizim 5 ay 4 günlük. Genelde akşam 19.30 gibi uyur. Bazen cirpinmasi bitmez süre uzuyor ama. Sabahlari da 7 de uyanir yine genel olarak. Gece uyanmalari var tabiki. Cok mu erken uyuyor. Sizin bebişler nasıl?
Ezgi9 benanerva bnmki 4 ay 21 günlük kaçta uyutmaya girersem gireyim 21:30 dan önce uykuya geçmiyor sabahta 8 gbi uyanıyor. Gece uyanıp ytagından bni al diye ağlıyor. Meme istiyor bazen temas memede uyumak istiyor. Bu ayına göre cok uyanıyormua gbi geliyor bana sizinki kaç kere uyanıyor gece?
ikizminikler benanerva güzel vakitte uyuyor 11 aylıklar hala 7 de uyuyorlar bu ara 8 e çıkardılar 7.30 da uyanırlardı bir ara 5 de 6 da kalkmaya başladılar yinede vazgeçmedim 7 de uyuttum hep yine gündüz 7yi görmeye başladık ideal oluyor benim içinde
hazalikom benanerva bende 4. Aydan beri bu şekilde uyutuyorum bazen 8 8 buçuğa uzuyor. İstisnalı durumlar olabiliyor. Ama ideali o tabi. Ama çok sık uyanır zamanla azalır diye bekliyorum. Sizin bebeğiniz uyanır mı sık?
EsrasH benanerva 5 ay 15 günlük 9 da yatıyor sabah sekiz sekiz buçuk gibi kalkiyor gecede beb uyandırıyor beslenmesi için bir haftadır geceleride kalkmiyor
benanerva Ezgi9 2 veya 3 kez kesin uyanıyor geceleri. Gecen haftalarda uyanip uyumuyordu bu hafta duzeldi emip dalıyor tekrar. Gunduz uykulariniz nasıl ben destekli uyutuyorum 3 uyku yapiyoruz
Asyaayaz1 Benim kızımda 5 ay 4 günlük ben 10 10 buçuk gibi uyutuyorum sabah 8 de kalkıyor erken yatırdığım zaman sabahın 5 6 gibi kalkıyor gece 2 3 kere emmeye kalkıyor o ayrı tabi
benanerva Asyaayaz1 bizimde gece 2 3 kez kesin uyanmamiz var. 19.00 de uyku moduna geciyor oyalayip uyuttum diyene 19.30.oluyor erken mi ne bileyim kacta uyumalari gerek
benanerva ikizminikler bana da zor olmuyor guzel gibi de bilemedim cok mu erken diye düşündüm. Gerçi bunu kendisi yapti yani ben o saatlere alistirmadim.
benanerva hazalikom bizim de oyle bazen inadi tutuyor 8 i bucugu bulur. Geceleri 3 kez falan uyanıyor. Gecen ay cok uyaniyordu sütüm azalmis. Bu aralar 3 kez uyaniyor. Sabaha karsi bazen kisa uyuyor tekrar uyaniyor yani 4 5 ten sonra
Mavi-96 EsrasH 9 da yatıp sabaha kadar hiç uyanmıyor mu bizde su anda tam 3 aylık olduk 2 ay sonra gerçekten bende öyle olucam mı ve o uyku düzenini nasıl olusturudnuz
ikizminikler benanerva aynen benimkilerde kendi yaptılar bazen altıya bile çektiler o saati bi haftadır felan 8 oldu rahatlık oluyor ya erkenden uyuması erken felan değil
hazalikom benanerva aynı resmen. 4 aydan snra sonra her saat başı uyanıyordu tükenmiştim sürümün kalitesi düşmüş benimde takviye başladım şimdi 2 3 saatte bir uyanıyor. 4 ten snra sürekli uyanıyor. 7 buçuğa kdr zorluyorum. Ama şu gece beslenmesini kesmemiz lazım artık en azından 2 ye düşse çok rahatlıcam
minikturta benanerva ahhhh keşke benimkide uyusana 1de uyusa 😂 8de de yatsa kalkiyo geri 12dede 1de yatırıyorum bikac gündür bende 6 kere kalkıyorsa ona rağmen az kalkıyordur 😂
minikturta benanerva 4 ay 28 günlük atak geçirdik mi onu bile bilmiyorum ahahah ağlanacak halime gülüyorum djwkxbsn esim kendini vardıyaya yazdırmış nasılsa sabaha kadar oturuyorsunuz diye 😂
benanerva Bu arada kızım prematüre degil. Etiketi yaparken elim değmiş yanlış olmuş nasıl kaldırılır bilmiyorum
benanerva minikturta bizde cok sikinti yasadik gecen haftalarda benim eşimde vardiyalı onlar zaten birsey gormuyor 😀😀
benanerva ikizminikler dinlenme oluyor en azindan o yonden cok iyi. Yorgunluktan birsey yapacak halim kalmıyor orasi ayri 😅 bazen benim kiz da erkene cekmeye çalışıyor uykusu geliyor huysuzlaniyor esniyor ama ben en azinda 7 bucuga kadar oyaliyorum.
ikizminikler benanerva çok yorgun düşüncede gece çok uyanır bide onun esnediği uyumak istediği saatte uyutup gözlemle belki gece daha rahat uyur