dadaskizi Ddereli hipp en iyisi fakat cep yakıyor gerçi öbürleri de aynı , bize hipp yaramadı , bebelac Gold gelişimi ilertemedi , sma kullaniyiruz memnunuz gazlibir bebekse sma comfort kullanabilirsiniz
Iscan Ddereli iki haftalıkken başadık aptamil conformil e hala devam 3. Aydayız memnunum diğerleri çok gaz yapmişti