KaSeAy Eğer kabul ediyorsa bir iki çorba kaşığı her gün verebilirsiniz.Bu gelişimine çok iyi gelecektir aynı zaman da prebiyotik sir Fakat doktor bunları saatli bir şekilde öğün paylaşımı yapmalıdır. Mesela öğünler genel de emdikten1saat sonra verilmeliddir Elbette kendiniz mayaladığınız olmak kaydı ile. Ama yine de böyle veriler olsa da bebişinizi en iyi siz ve sizi takip eden doktorunuz bilecektir.