Miniko42 canım artık herşeyi de otizm otizm diye yani. Kafandan sil şunları. Allah korusun ya neden otizmli olsun. Öğreniyorlar. Ben el sallarım , gel yaparım , çak yaparım bebeğime e doğal olarak öğrendi o da yapıyor. Hatt yemek yerken ellerini havaya kaldırıp seviniyor. Herşeyi kötü düşünmeyin lütfen. Normal şeyler bunlar