MuBaBu15 3 ay 3 günlüğüz bayağı konuşuyor benimle uzun uzun öyle tatlı oluyor ki eriyorum o an😍 ama bir tek benimle o kadar uzun konuşuyor diğer herkese sesler çıkarıyor bunu da bütün gün beni görmesine bağlıyorum çünkü hep ben konuşuyorum onunla o yüzden bir tek benimle muhabbet ediyo😄 Parmakları arasına verdiğim şeyleri tutup ağzına görürüyor ya da kucağına koyunca o oyuncağa doğru ellerini yöneltiyor ama hala tam kontrol sağlayamıyor mesela oyuncağı tam ağzına tutturamıyor o zaman sinirleniyor ağlıyor falan😂 sizinki nasıl?