Bebek4141 ben 3 aylık yaptırdım cok iyi oluyor hateket edemedigi için kolay geçti 7 günde iyileşti istanbulda ümran tıp merkezi yaptırım sadece sünnet yapıyorlar günde 10-15 bebek cocuk geliyor gayette uygun fiyatları var ve harika oldu diyebilirim 👍 bebekken yapırmak cok daha iyi hem piskolojik hemde bebek kısıtlı hareket edecek 6 ay biraz büyüm tam hareket zamanı ama allah kolaylık versin