Benimde koltuklarım ve yatağım moda life iiki yıl oldu aldım aşırı gicirdiyor hem yatak hem koltuklar bin pişmanım ucuz etin yahnisi yenmez mis düğün paketiydi aldığım . Çok pişmanım sizinkide istikbal iyi mis bksana bu devirde sağlam hiçbir şey yok para tuzağı herşey ömrü yok eski eşyalar öylemi annelerimizin çeyizlik mobilyaları taş gibi