Snowglobe Azraaltay soru yanlış. Kilo bebeğin doğum kilosuna göre iyi ya da kötü olarak söylenebilir.
Semaertgrl Azraaltay Kac kg doğdu o cok önemli 2 aylıkken 6500 kg du benim bebeğim ama 3200 doğdu normal denmişti
Azraaltay SeninAnnenBirMelektiYavrm bır aylık 2 gunlık tam 5 kıloyuz ıyımı sence anne sutumu alıyor yoksa mamamı senınkı
Ezgi9 SeninAnnenBirMelektiYavrm çok fazla değil mi ya kızım 4. Ay kontrolünde 6400 dü. Günlük gr alımı normal dedi. Anne sütü alıyorsa sıkıntı değilde mama ile besleniyorsa bana cok gibi geldi 6400.. maşallah tabi🧿
Mom44454 Canım herkesinki aynı kiloda olmaz 2 aylıkken toplamda 2 kilo almışsa doğum kilosu üstüne iyi dir