Zey6 oglum 14 aylim ve simdiye kadar 4 kere kestirdik. Ilkini karantinadayken can sıkıntısından esimle kestik,bildiginiz üçe vurduk boyunu. 21 gun karantinadan sonra uzamisti bile( delta varyant kovid olmustuk ). Sonra berbere gitmeye başladık. Dun de kestirdim ben goturdum