Benimde bebeğim 2 ay 9 günlük doğduğundan beri sadece silikon uç ile emzirdim. Bırakmaya çalıştım ancak bi türlü memeyi tutmak istemiyor. Silikonu kesip denedim farketti,uykusunda denedim istemedi, zorladım yine olmadı. Hepsinde çok ağladı bende bebeğimi üzmek istemedim nasılsa kendi sütümü emiyor önemli değil deyip devam ettim hiç de zorlamayacağım bırakmak için artık