Henüz 48 günlük acemi bir anneyim. Bu forumda bir kaç postta gaz damlalarının bebeği daha kötü yaptığını okumuştum. Sab simplex verdi doktorumuz probiyotik ile beraber kullanıyoruz 1 haftadır. Ama sanki gerçekten 1 haftadır çocuk daha beter oldu. Gündüz uykuları kayboldu, 12-13 saat uyumadan ağlıyor. Sürekli sancı çekiyor sürekli ıkınıyor. Kakasını yapana kadar da ağlama krizi devam ediyor yaptıktan sonra uykuya dalıyor. Geceleri sürekli ıkınıyor. Böyle değildi. Yarın damlayı kullanmayacağım. Aranızda bu tarz bir şey yaşayan var mı ?