Yasemin38 yoo kilo artışı güzeldi. Normalde öğlen akşam ve gece veriyordum mamayı 1-1,5 ölçek oda. Hemşire sağım yap dedi 40cc çıktı sütüm min 70-80 olmalı doyması için dedi her memeden sonra 1 ölçek mama ver dedi. Gece genelde vermiyorum şuan mama ama gğndğz bi veriyorum diğerinde germiyorum 1 yerine 1,5-2 veriyorum falan düzenini sütümün yetip yetmediğini düşünerek veriyorum. Şırınga zor oldu yaa ağzına batacak falan sandım biberonla veriyorum