Bgm09 Merhaba. Bugün kızım 20 günlük oldu. Ablası geçen hafta hastaydı ve malesef bebeğime de geçti. Burun akıntısı ile başlamıştı öksürük ve ateşe çevirince acile gittik. Yenidoğan yoğun bakıma yatış yapıldı şu anda rsv virüs salgını varmış bu virüs nedeniyle bebeğim zatürre olmuş. Bugün doktor tedavisine entübe devam edildiğini söyledi. Çok çok kötüyüz. Tecrübe eden var mı aranızda? Dualarınıza ihtiyacımız var.
Ayssss1 Bgm09 Allah şifa verdim geçmiş olsun bilgim yok üstte kalsın tek bildiğim influenza ve rsv salgını olduğu kızımda grip dün test yapıldı doktor söyledi
incila Bgm09 off kıyamam ona çok üzüldüm. Bebeğim de geçirdi yeni ama 11 aylık evde tedavi oldu. Çok çok zordu ağlaması beni mahvetti. Allah bebeğinize şifa versin, çabuk atlatıyolar içinizi ferah tutun. Hastaneye yatırmış olmaları sizi üzmesin ihtiyacı var şuan.
Kevseryldz Bgm09 kızım beş aylıkken zatürreden bir hafta yattı hastanede. İçini ferah tut düzelecektir mutlaka hemde orda profesyonel tedavisi devam edecek böyle düşünün belkide siz o şekilde tedavi edemeyecektiniz. İki kere aspire etmişlerdi benim kızımı da dualarım sizinle allah bütün çocuklara şifa versin
Alyadua Bgm09 benim kızımda 11 günlükken zatürre oldu yoğun bakımda 17 gün yattı çıktı çok şükür kendini yıpratma bol bol sütünü sağ götür Allah şifa versin inşallah 🙏
Bgm09 Ayssss1 evet çok salgın varmış ne kadar dikkat etsek de aynı evin içinde önüne geçemedik ve bebeğe de geçti. Şu an yenidoğan yoğun bakımında da bu virüs nedeniyle çok yatan varmış. Rabbim hepsine şifa versin
zayce35- Rabbim şifa versin tez zamanda. Oğlum 20 aylık en ufak gripte bronşite çeviriyor, suan öksürükten uyuyamıyor ateş var 😢 şifa bekleyen herkese dualarım, keşke çocuklarımız hiç hasta olmasa 🙏🏻
oyoyoyyedibeni Bgm09 cok gecmis olsun cok uzuldum Allah sifa versin. Benim kızımda 12 gundur grip gibi burun tıkalı surekli çekiyoruz hafif oksuruk var rsv olabilir mi
Anonim11 oyoyoyyedibeni ateşe çevirir rsv ya da influenzaysa eğer. İnatçı düşmeyen ateş. 8 aylık oğlumda yaşadık da. Antibiyotiğe rağmen düşmeyen ateş baya yorucuydu. Siz burnunu açık tutun ve bağışıklığı destekleyin,c vitamini pekmez tereyağı vs ile
oyoyoyyedibeni Anonim11 size de gecmiş olsun Allah bida yasatmasın. Atesi hıc cıkamdı cok şükur ama kac gun oldu gecmedi tıkanık hali 😞 36 gunluk sadece anne sutu ile besliyorum onları kendim yiyim de ona gecsin bari
Alpitom Bgm09 Allah acil şifalar versin ♥️ Benim oğlum da rsv virüsü oldu atlattı şükür sizinki de öyle olacak inşallah allahım işlerinizi rast getirsin yüreğinize ferahlık versin 🥰❤️ Minik kuzuya acil şifalar versin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Berenkuzum Bgm09 nasil oldu bebeginiz. Ayni semptomlarla bizde gittik bronsit ve cigerlerine inmis dedi. Rsv olabilir mi dedim. Rsv ninde bronsitinde covidinde belirtileri ayni tedavilerdi ayni dedi. O yuzden herhangi bir tes yapmadilar. Hava ve antibiyotik verdiklerini soylediler. Uc dort gun bir gelisme olmamasi olagan bisey dediler. Ama bende cok korkuyorum. Cok salgin var. cok zor bebegimi orda birakip eve gidiyorum. Insallah en kisa surede atlatirlar. Duamdasiniz.
Bgm09 Berenkuzum çok sağolun. Doktorumuz entübasyondan çıktığını ama burundan oksijen desteği verdiklerini söyledi. Haftaya onu da yavaş yavaş çıkarmayı deneyeceğiz dedi. Benim bebeğimin durumu kötüydü gerçekten şu an bile iyi demiyor doktor orta diyor. Kaldıki biz burnunun dolduğunu farkedip hemen doktorumuzla görüştük 3 gün sonra kötüledi yatış yapıldı çok hızlı ilerledi malesef. Antibiyotik tedavisi devam ediyor. Doktor bi 10 gün daha zaman alır gibi konuştu bakalım inşallah güzel haberler alırız. Rabbim evladınıza da şifa versin 🤲 Allah razı olsun
Sevvalakkah Bgm09 Merhaba benim bebeğimde oldu rsv kendini zatüreye çevirdi ve bu yüzden 11 gün hastanede yattık. Bizde hastaneye yattığımızda 4 aylıktık şuan 5 aylığız mümkünsü hastaneden sonra evinize kimseyi almayın ve bahara kadar dışarı çıkartmayın bol bol üzerini değiştirin burnu tıkalı gibi olursa serum fizyolojik kullanın bize bunları yapmamız gerektiğini doktorumuz söylmişti rabbim şafi ismi ile şifa versin inşAllah 🤲🏽
Bgm09 Sevvalakkah amin teşekkür ederim. Çok şükür entübasyondan çıktı ama solunum desteği devam ediyor. İnşallah benim yavrum da biran önce sağlığına kavuşur