asyaninannesiiiiiii Minikadim çok geçmiş olsun bende sürekli kontrol ediyordum ama bugun kızımda da oluşmus Dr söyledi 1ay bekleyelim müdahale ederiz dedi bende elle müdahale istemedim yarın başka Dr sra aldım
Minikadim asyaninannesiiiiiii bizim doktorumuz hemen elle müdahele yapmadı krem verdi 1 ay sonunda düzeldi bir kaç ay sonra tekrarladı gene krem kullandık çok şükür uzun zamandır olmadı
asyaninannesiiiiiii Minikadim anladım peki kreminn her hangı Bi yan etkisi oluyor mu yada bebekte huzursuzluk flan çok endişelendim