Ozge00 Kbrasg 10. Ayda çıkardı ilk dişini şimdi 11 aylıkken 4 dişi var 5. Yolda hiç merak etmeyin 13. Aya kadar normal 🥰
Oyku_nisa Kbrasg Benimkide 9+5de çıkardı ilk dişini ikincisi 1hafta sonra geldi şuan 11+10 hala 2 dişi var
Kbrasg Ozge00 Evet biliyorum dr umuzda öyle söyledi. Ben aceleciyim biraz, bakıyorm 6 aylık bebelerin 4 dişi var 😅
Kbrasg Prlkcansu Evet normal bize de 9. Ayda test yapcam iyi çıkarsa 15. Aya kadaar cıkmaması normal dedi. Bugün yarın gidicez kontrole. Ben sabırsızm