Mlkko [silindi] https://www2.hm.com/tr_tr/productpage.1010435002.html oglum 13 aylik ben bunu aldim yürüyor ama daha kosmasi falan yok o yüzden su gecirmezligine pek bakmadim cok tatli 😬 https://www2.hm.com/tr_tr/productpage.1010440001.html krese gidiyormussunuz su gecirmez botlarina da bakabilirsiniz bence bu da cok tatli ☺️
Deletedmom789 [silindi] iki oğluma da vicco aldım. Yoğun kar, yağmur yağışlarında su geçirmemezlik garanti etmiyoruz dediler. Zaten hava şartları da malum yani. İstanbul’da yeterli diye aldım. En fazla su birikintisinde yürürler 😬