Merhabalar bebeğim 52 günlük ama bir türlü süt akışına alışamıyor. Her seferinde boğazında kalıyor. Şöyleki emmeye başladı aradan 1-2 dk sonra süt inişi gerçekleşiyor bi anda ağzına dolup hızlı çekmesi ve yutması gerekirken boğazına kaçıyor ve ağlamaya başlıyor. Sonra emmek istemiyor.
sağın demeyin sağsamda yine aynı oluyor. Dik emziriyorum kaçmasın diye yine aynı. Yatarakta aynı oluyor geriye yaşlandığımda da şaştım kaldım. Böyle uzun sürmeyecek resmen emmesi çok üzülüyorum ne yapabilirim? Büyüdükçe geçecek diyorlar neredeyse 2 aylık olacağız hala aynı. Emzirme danışmanı geldi alışacak diyor. Hızlı gelmesini istemiyor yavaş gelsin istiyor. Makas yapınca daha çok fışkırıyor. Valla şaştım kaldım çözüm bulan var mı acaba?