Benim ikizlerim 27 haftalık 775 ve 905 gram doğdular. Kro 7 ay 10 günlük düzeltilmiş 4 ay 9 günlüğüz. Geçen hafta pazartesi biri 5900 biri 5600dü. Doktor zayıf dedi ama bana normal geliyo önümüzdeki ay kilo aldılar mama yazıcam raporlu dedi. Sizce almam gerekli mi o mamayı ben almak istemiyorum.