Kizlar nenegimde konak, egzama, cilt kurulugu, hafif mukuslu kaka var. Doktor gelin bi bakalim gerekirse kandan besin alerjisi var mi diye bakcaz dedi. Bide sürekli ağlama modunda. Simdi bebege kan aldırıp boş yere yipratmakta istemiyorum. Sizce ne yapmaliyim acaba doktora evham yapip abartyor muyum diye düşündüm. Doktorda dogal olarak gel bakiyim diyor.. Kanlı kaka hiç olmadi