Yigitefesmom Merhaba kızlar kızları 4aylik olup kilo boyu kaçtı benim kızım 6100 kilo boyu 62 cm doktorumuz gelisimi geri dedi endiseliyim
miniklerinannesi06 Yigitefesmom bizimde bugun kontrolümüz vardi banada gelisimi geri dedi emzirme danismanina yonlendrdi bu ay sadece 300 gr almis dedi erkek boyu 67 7100 4040 gr dogmustu sizinki kac kg dogmustu
minikturta Yigitefesmom benimki 3200 doğdu düştü yükseldi derken şimdi 4 aylık aşısında 6900 geldi kıyafetleriyle 62 cmde boyuydu sanırım
mrvklyc Yigitefesmom Tam 4 aylıkken 6300 gr 63 cm di doktorumuz iyi olduğunu söyledi 2895 gr 47 cm doğmuştu
tgba-22 miniklerinannesi06 bizim de 4 aylık kontrolunde erkek 7800 kilo boy 68 gelişim gayet iyi dedi nasıl geri anlamadım bizimki 3300 doğdu bu ay 400 gram almıstı
minikturta Yigitefesmom sizinki de güzel bünyeden kaynaklidir kafaniza takip üzmeyin kendinizi benimki saat başı emer ona rağmen böyle bana göre de iyi değil mesela o kadar emmesine ama çok hareketli ve gece uykusu yok sabah 5 6 demeden uyumaz
_Nehirim_ Yigitefesmom benimki 6.700 dü 68 cm ama aslında birazda anne babadan kaynaklı diyebilirm ben 😇çok fazla takmayın sağlıklı olsun yeter şuan 6 aylık bu ay sonu öğreneceğim kaç olduğuna 😌
Esins Yigitefesmom 4 aylık kontrolumuzde 6300 kilo boy da 67 cm Di sanırım 100 yada 200 gram atıyorlar kıyafet deyip 6200 diye de not aldı hemşire sık sık emzir bu vakitten sonrada daha az kilo alır
tgba-22 Arslann çok fark yok ki arada bence cok kusuyor meme reddi de var aslında benimkinde o yüzden pek almadı evet sadece anne sütü bazen günde 60 cc mama
tgba-22 Arslann bende de sma var ama kullanmıyorum ki pek sadece 30 cc verdim dün mesela o kullanmak sayılmaz gibi