Elifxx12 başka doktora götürün. Bende hırıltı var başka belirti yok hasta değildir diye götürmedim 10 gün sonra ateş başladı doktor geç kalmışsın 1 yaş altı bu kadar beklememeliydin dedi 40laea kadar çıktı ateşi. Belki öylesine bi tıkanıklık ama için rahat etsin ihmal etme