Merhaba,
Diş hekimi Augmentin verdi fakat bebeğim 3 aylık. Diş hekimi 4 saat sonra sağıp atmayı ve sonraki sütü emzirmeyi önerdi. Çocuk doktoru ise çok umursamadan kullanın bir şey olmaz dedi. Emin olamadığım için başından böyle bir durum geçen varsa sormak istedim ne yaptınız diye. Şimdiden teşekkürler