Nevsevmom Kızlar arkadaşım için alcam doğum gününe güzel oluyor mu önerir misiniz saçma sapan bişey gitsin istemiyorum
Zhnce Nevsevmom sadece kekler çok sıradan ve gereksiz Bazısı beyaz çikolata kaplı oluyor onlar çok güzel
Leylaa_ Nevsevmom tadı çok kötü ben direk çöpe attım hediye gelmişti evde kendin yap paketle gönder daha iyi yanı