Aliaslan1 Bebeğim bugün birinci ay hepatit aşısını oldu. Bir yan etkisi olmaz dendi ama yarım saat boyunca hiç durmadan ağladı çok huzursuz emmek istemiyor. Yaşayan var mı lütfen 🙏🏻