bal_kizin_annesii İyi akşamlar arkadaslar sezeryandan sonra aldığınız memnun kaldığınız korse var mı hangi siteden aldınız kaç gün sonra kullanmaya başladınız
UraSsmom bal_kizin_annesii Ben emba korse aldım ama hata ettim askılısını aldım rahatsız ediyo biraz. Askısızını öneririm, uzun vadede ne yapar bilmiyorum işe yararsa askısızını da alıcam
Minikkizimmm bal_kizin_annesii Sadece şunu soyliyim hemen kullanma. Önce araştır. Ben 4 gün veya 5 gün taktım dikişlerim açılır gibi oldu. Hemen çıkardım. Şuan iyi oldu. Korktum dahada kullanmadım
bal_kizin_annesii UraSsmom şimdi korse taytlar dikkatimi çekiyor kalça basen göbek hepsini topluyormuş acaba iyi olur mu 🤔
bal_kizin_annesii Elifffko diğer korselere göre biraz farklıymış bunun kullanımı daha rahat gibi görünüyor
Minikkizimmm bal_kizin_annesii A iyi ozaman 😊 bende hemen takcaksin sandimm benim dustugum duruma düşme diye 🤦
Elifffko bal_kizin_annesii hemde nasıl toparlıyo. Ben hiç cıkarmıyodum baya giydim halada giyiyorum beni aşırı toparladı