Kaganelif bu işlerde utanma olmaz canım, profesyonel bir durum. Bence sohbet eder şekilde ara; kendisi soracaktır yüksek ihtimal çalışıyo musun diye. Durumun gidişatına göre söylersin çalışman gerektiğini. Kendisi olur ya da çevresine söyler . Memnunlardı madem , görüşmen iyi olur