Oglusm
Kızım 19 aylık olmak üzere.. Yemek konusunda inişli çıkışlı, gün gün değişiyor. Önceden çok stres yapardım artık yemiyorsa saatlerce yedirmek için uğraşmıyorum. Uyku konusu da aynı şekilde ama genel olarak uykuya direniyor.
Benim kızım da istediği birşey olmayınca kendini yere atıyor, kafasını yere ya da kapıya vuruyor, elini ya da o anda eline ne geçerse onu ısırıyor. Dün en son masanın bacağını ısırıyordu🤦♀️
Bazen bize bir iki tane tokat çakıyor. Böyle davrandığında mümkün olduğunca sakin kalıp hayır diyorum ya da o anda sarılıp sakinleştirmeye çalışıyorum. Bakalım bir geçiş dönemi sanırım, bunların sendromu bitmiyor ki 🙈😁