Merhabalar, 2 aylık kolik bebeğim var hamakta sallayarak uyutuyoruz uykuya çok zor dalıyor ve uyanık olduğu sürece ağlıyor. Kolik bebeklerin belli atak saatleri yok mu? Bebeğim gece gündüz ağlıyor. Etrafı izleyip sesler çıkarıp gülümseyecek mi? Hiç geçmeyecek gibi duruyor, ne yapacağımı şaşırdım