Mehmetmirza Kızlar oğlum 53 günlük , sarılığı geçmedi. Yavrumun rengi sarı kara bir renk. Gözlerinin içi bariz sarı mesela. Her gören az besliyorsun diye bir giriş yapıyor çok yoruldum insanlara anlatmaktan. Ne zaman geçer bu durum
Murattt Mehmetmirza canım bu olabilecek bir şey sütun az değil korkma sarılık bazen üç ay sürüyor renk olarak tabi için rahat olsun doktora git oda aynısını söyler
isabel Mehmetmirza iki çocuğumda da anne sütü sarılığı vardı 2-2.5 ay sürdü geçti. Elalemi boş verin onlar çok biliyorlar
Bir_prens_bir_prenses Mehmetmirza bizde de uzayan sarılık var 3 aylık olduk hala da gözlerinin kenarında tam sarı olmasa da açık sarı gibi var. Kilo alımı gelişimi iyi ancak henüz gecmedi. Doktora gittiniz mi siz. Bizimkinin de eller ayaklar kollar beyaz yüzü esmer gibi tuhaf bi renk😂
senem9 Mehmetmirza korkmayın benmki de iki aylıkken falan geçti. Yalnız tetkikleri yapıldı mı o önemli? Vücuttaki herhangi bir etken de uzatabiliyormuş. Eğer yapıldı ve kan vs temiz çıktıysa sabredin geçecektir. Geçmiş olsun
Murattt Mehmetmirza bak canım anne olan sensin senin evladın o kimseye bakma sen kendin büyütüyorsun sonuçta grip olacak düşe kalka büyüyecek Allah’ım dermansız dert vermesin orasi ayri olacak seyler bunlar takma rahat ol bebeğin de senin stresini hisseder huzursuz olur akışına birak insan yetismek kolay değil o eski kafalılar nasil büyütmus evlat görüyoruz etrafta sen kendi hislerin ile hareket et doktor a danış büyüklere değil 🙏👍
Mehmetmirza isabel cidden çok biliyorlar açıklıyorum bide yanlışın vardır anne sütü sarılık yapmaz diyorlar 🙄
Mehmetmirza Bir_prens_bir_prenses gittik canım karaciger enzimleri falan normal çıktı doktor 3 4 aya geçer dedi. Kilo alımı da iyi şükür . Ama tuhaf bir rengi var gerçekten 😂
Mehmetmirza kamusbuglem doktor anne sütünden başka bir şey verme dedi canım . Ne kadar sürdü ki sizin
Bir_prens_bir_prenses Mehmetmirza aynı bizde öyle renk tuhaf 😂 3 aylık olduk biz bu ayın sonunda biter insallah
kamusbuglem Mehmetmirza benım kızım suand 3 yasında 3 aya kdar sürmüştü anne sütünü tamamen kestikten sonra düzeldi zaten biberon maması verdiğim için mememide istemiyordu