DefneMeva0411 2 ay 9 günlük bebeğime gaz sancısı var diye arada dut suyu veriyorum sizce o kabızlık yapar mı ?
gozde_88 DefneMeva0411 iki aylık bebeğe o verilmez canım ❤️ Süt yeyerliyse anne sütü değilse mama. Gaz için de işe yaramaz ki zaten
Guzelkizimbenim DefneMeva0411 gaz damlaları var kimyon çayı için bebeğede 2 çay kaşığı verin bide kaka sıklığı azaldıysa doymuyordur emin olun doyduguna
Prensimmm52 DefneMeva0411 2.ay 9 günlük bebeğe verilmez anne sütü ve mama dışında bir şey bizim doktorumuz rezene bile çok gaz sancısı olduğu zaman ver demişti. Ben karadut suyunu verdim 1 yaşından sonra başladım vermeye de
DefneMeva0411 gozde_88 Onu içince rahatlıyor diye veriyordum arada kaka yapma sıklığı 1 aydır azaldı hatta yapamıyor diye düşündüm annem birkaç kez zeytinyağ ile uyardı alışmış olmasından korkuyorum.
gozde_88 DefneMeva0411 zarar verirse sıkıntı olur. Anne sütüyle kakasını birkaç günde bir yapmasi dogal
DefneMeva0411 Guzelkizimbenim Doyduğunu çiş renginden anlıyorum gayet iyi doyuyor akşama kadar 4-5 çişli bez alıyorum altından ama kaka yapmıyor.