İyi günler anneler. Oğlum 3 yıl 30 günlük. Benim yeğenimde otizm var. Oğlumda 1 yaşından beri ismiyle seslenince bakmama, durmadan ağlama, yerinde duramam var. Psikiyatriye götürdüm önce hafif belirti var dedi. Oğlum telefon izler vermediğimde boğazı patlayasıya ağlar. Eşim ve ben çok konuşan ebeveynler değiliz. Psikiyatriye oğlumda vurmalar olduğunu, çarşıda hep ağladığını söyledim normal bu yaşta dedi. Geçen hafta tekrar gittim otizm değil konuşma geriliği var dedi 1 yıllık özel eğitim alması lazım dedi. Anaokuluna yazdıramadık ay olarak kaçırdık bizde tamam dedik. Aslında hala aklıma yatmıyor çünkü “Anne, baba, acıktım, su, gidelim, otur, gel” gibi tek kelimelikleri söylüyor. Annem gitsin özel eğitime faydası olur dedi. Konuşma konusunu orada halletsek bile oğlumda aşırı hiperaktiflik var. Yerinde durmuyor. Önceden hayvan oyuncakları ile oynardı şimdi oynamıyor araba oynamıyor ne yapacağımı şaşırdım. Bu durumda olan anneler var mı?