Merhaba guzel anneler sizlere bir sorum olacak birkac gundur bebegim sanki idrarini yapmiyor bezi surekli kuru cikiyor dun doktora goturdum teriyle atiyordur dedi test falan yapmadi o yuzden icim pek rahat etmedi basina boyle bisey gelen var mi neler yaptiniz duzelmesi icin bu arada kizim 5 aylik