Zeze4765 Merhabalar, bebeğine karınca yumurtası yağı süren var mı? İlerde kılları seyrek olsun diye sürüldüğünü duydum bilen varsa paylaşırsa çok sevinirim 🤗
Bsraaakrs Zeze4765 ya bende çok duydum onu yazık ya benim kızım çok kıllı mesela dökülür diyorlar hatta görümce ne akılla alalım sür dedi dedim saçmalama yazıktır Bi yan etkisi olsa Allah korusun bide onunla uğraşacaksın vallahi emziriyosanız biraz sütünüzden sürün anne üstüdür bişey yapmaz öyle şeylere yeltenmeyin onlar çok narin 🌸🥰
anayimbennana Zeze4765 annem bebekken bana kullanmış genital bölgeme gerçekten de o bölgemde daha az kıl var
Azizecakir Zeze4765 ben bir kere koltuk altına ve general bölgesine sürdüm birsey olmadı yan etkisi olmadı yani etkisini ilerde gorucez
Zeze4765 Bsraaakrs haklısınız bende sadece duyduğumu söyledim doğruluğunu sadece yapan bilir ben cesaret edemedim ☺️
madrefelice Annem benim koltuk altıma bebekken sürmüş gerçektende az çıkardı ama tabi onun etkisimi yoksa bünye meselesimi bilemem
Zeze4765 madrefelice doktorlar bu konuda bir şey söylemiyorlar insan deneyip görüyor ama cesaret etmek zor