Naimenaime benım kız da öksürük kesilmedi 3 haftadır. Son bi haftadır kullanıyorum umca baya belirgin farke tti. Bide iştahı da iyileşti ondan diye düsünüyorum. Çevrede cok kullanan car en son eczanede bagısıklık için önerince denedim. Arkadaşım hep anlatırdı hasta olacagını anlayınca cocugun,veriyormuş toparlıyormuş . Hatta büyükler de kullanıyormuş