Hasanhaticeazraderen Merhaba hanımlar şu sıra robot süpürge almayı düşünüyorum en iyi ürün ve marka önerisi olanlar tavsiye de bulunabilir mi çok kararsız ve bilgisizim bu konuda
dikkatcokacemi Hasanhaticeazraderen instagramda teknolojik tavsiyeler diye bir sayfa var bakmanızı tavsiye ederim. Ben roborock s5max kullanıyorum memnunum. Ama bu sıralar robogil baya popüler
Girlpower Hasanhaticeazraderen lydsto r1 kullanıyorum her yönden çok memnunum çöpünü de kendi boşaltıyor😊
H_e_y_o Xiomia dreame d9 piyasada 3000 pa çekim gücü olan orta fiyatlı super kurtarıcim . Muadilleri suan 7 8 bin. Bir yıldır sorunsuz kullaniyorum ilk günkü gibi fircalarcasina temizliyor halıları.
Kuzeytoo Roborock markası en iyisi yazılımı ixomiye göre daha iyi kesinlikle öneririm çok memnunum ben
Girlpower Hasanhaticeazraderen evet geçen gün arkadaşım geldi süpürgeyi test etmek istedi halının içine çorap tüyü yerleştirdi alacak mı diye merak etmişti aldı valla silmesi de gayet güzel eşim hediye almıştı 2 hafta önce 2 haftadır evi silip süpürmedim tertemiz😂 her gün silip süpürtüyorum😂
Nurduman Hasanhaticeazraderen xiaomi pro kullanıyorum süpürge özelliği güzel mop özelliği biraz zayıf ama tefal çok iyiymiş diye duymuştum
Rabia42_42 Opticanmom biz yeni aldikta pro. İyi mi memnun musunuz? Hem bebek var diye hem de eşimin alerjisi baya artti. Benim de işime geldi açıkçası çalışıyorum zor oluyordu😄
Opticanmom Rabia42_42 valla aldığım en iyi ürün diyebilirim eşim doğum günü hediyesi olarak aldı ilk kızmıştım 😂 bana değil eve aldın diye ama hayat kurtarıyor büyük süpürgeyi haftada sadece 1 kere çalıştırıyorum robot her daim ❤️ evin pislenmesini önlüyor hele calisansaniz uzaktan bile yönetirsiniz 🥰🥰🥰
Mujdemete02 Hasanhaticeazraderen Roborock s5 max kullanıyorum ve çok memnunum. Hem siliyor hem süpürüyor