Sareee11 Kızlar bebeğim doğduğundan beri ananesini hiç sevmiyor kadının bişey yaptığı korkuttuğu da yok ama onu görsün daha sesinden başlıyor ağlamaya kucağına alsın feryat figan sizce neden olabilir bu durumu yaşayan var mı
Hismom Sareee11 sık görmediği içindir kaç aylık bebeğiniz 4 aydan sonra geçiyor daha sık görüştürün ama ağlıyorsa kucağa almasın
Sareee11 Gc9098 ama başka aile üyelerini de çok görmüyor ama onlara ağlamıyor sadece anneannesinde ağlıyor normalde çok Güler herkese
Gc9098 Sareee11 anneniz biraz ilgi gostersin kucağında gezdirsin oyuncak falan gostersin alışır muhtemelen biraz güler yüz tatlı dil her bebeği güldürür
mariecurie20 Sareee11 o aylrda benimki de annemi sevmiyordu şimdi 19 aylık tepesinden inmiyor kadının 😅
Sareee11 Tosbik1406 neden öyle yapıyorlar acaba anlam veremiyorum biz şehir dışında oturuyoruz çok görmüyor annemi evet ama diğer aile üyelerini de göremiyor ama sadece annemde ağlıyor diğerlerinde duruyor
Meryem09 Sareee11 ayy benim oğlumda babannesinde öyle gördüğü zaman uzun uzun bakar hiç gülmez bir süre sonra da ağlamaya başlar telefonda da sesini duydumu ağlar. Ama anannesini sesini duysa yada görüntülü konuşsak güler
Nurgrvn Sareee11 mumkunse anneniz bir müddet çocuğun yanına geldikçe korunma duası okusun. Ve besmele çekerek eve girsin çocuğu kucağına alınca da sen oku bebeğine 😊
2oglananasi Sareee11 bu durumu kafaya takmayin taktikca daha cok yapar inan hissediyorlar hic dusunme kaygin ona geçer
Sareee11 2oglananasi hayır bu sık oldukça dikkatimi çekmeye başladı anneme dedim sen bu çocuğu mu korkuttun o kadar taktım kafaya yani
Esrvl Sareee11 benim bebeğimde benim kardeşimle yıldızı barışmamıştı ondayken ağlıyordu 2 ay annemlerin yanında kaldığımda. Ve babaannesini ilk görünce hep ağladı ona hiç gülmedi bile
Mommysharkdoodoodoodoo Anneniz size benziyorsa kafası karışıyor olabilir. Ben gözlük takmadığımda oğlum çığlık çığlığa ağlardı. Hatta saçlarım ıslakken de… Veya bir aksesuar takınca da.