Babyalina evet canım kendi kendine geçiyor. Geçince bu hastalığa bağışıklık kazanıyor. Maalesef cok yanlış teşhis alan bir hastalık. Antibiyotik alerjisi nasıl oluyor bilgim yok ama 6. Hastalık olduğu şuradan anlaşılıyor. 3 gün inatçı ateş oluyor devamlı suruplarla ateş düşürülüyor. Ateş bittiği gün döküntü başlıyor. Ateş sona eriyor. Eğer ateşe eşlik eden bir döküntuyse, 3 günden daha uzun süre ateş devam ediyorsa 6. Hastalık değildir. Ben bu konuda doktora yanlış teshis koyup antibiyotik yazdığı için cok sinirlendim, başlık açtım burada 30 kadar kişi kendini üzme bizede aynı durumda yanlış teşhisle antibiyotik yazıldı dediler. Eğer için rahat değilse başka doktora götür diyeceğim ama 6. Hastalık zaten kendi kendine geçiyor, antibiyotik alerjisi ise onuda kesmişsin, doktorda bu durumda bir şey yazmaz zaten. Bu bir viral hastalık, bir çeşit uçuk virüsü, size de bulaşmıştır muhtemelen, cocuklu kimselerle görüşmemenizi tavsiye ederim, yetişkinlerde pek belirti vermiyor. Sadece bizde bebeğim 6. Hastalık olduğunda eşimin dudağında da uçuk çıkmıştı, araştırmalarımla bu durumun bağlantılı olduğunu öğrendim.