Sezenaksukarademir Kızlar 19 günlük bebeğim var 3 gündür kakasını yaparken zorlanıyor. Kabız değil ama bir anda çığlıklar bağırıyor sonra susuyor uykusundan uyanır oldu. Masaj yapıyorum ama çok da bir faydası olmadı. Neler yapabilirim?
Oglumgoktug Sezenaksukarademir cnm benm oglum 4 aylık hala aynı gazı oldugu ıcın kakasını yaparken zorlanıo
Sedayvaz35 Sezenaksukarademir canim ben gunlük sadece bi findan rezene cayi iciyorum hem sütümü arttiriyor hem bebegim kakasini rahat yapiyor.. gazi varsada cikiyor.. bazen bi gün ara veriyorum icmiyorum.. bi yerde okudum günlük 2 3 fincandan fazla icmeyin aliskanlik yapar.. bu sefer rezene cayi olmadan bebek gaz cikaramaz diye... ondan korkudan bi gün iciyorum bi gün icmiyorum.. icersemde bi fincan iciyorum.. bence etkisi var bi dene derim
Oglumgoktug Sezenaksukarademir valla bn bıogıa damla ve samp samplex kullanıyorum ama yıne aynı sanırım 6 ayı buluck duzelmesı
kubraer Doktorumuz bize biogai damla onermisti bagirsak duzenleyici probiyotik kizima cok iyi gelmişti doktorunuzla bi konusun isterseniz
Sezenaksukarademir kubraer bana da verdi kullanıyorum aslında ama son bir iki gündür unuttum ondan mı oldu acaba? Hemen düzene koyayım bari
kubraer Sezenaksukarademir ayni saatinde vermeye calisin bi de biogai hemen etki etmiyo bikac gun icinde fayda vermeye basliyo. Biz biogai ve zinco damla beraber kullandik iyi geldi kizima