Oglusm Merhaba annişler size sorum var oğlum 19 aylık iştahı cok kapandı yemek yediremiyorum son 1 haftadır aklıma balık yağı geldi iştah açarmı acaba hiç kullanmadım içirmekte istiyordum hangisini önerirsiniz
hira0303 Ben balık yağı veriyorum ama iştah açmak için nutrigen üzüm^ kullanıyor arkadaşlar doktorunuza sorup alabilirsinizx.
Oglusm hira0303 Anladım canım kaç yaşında cocuğunuz 1.5 yaşında benm cocuğum balık yağı kullanabilirmym
hira0303 Oglusm 21 aylık benim kızım da 1,5 aydır kullanıyorum günaşırı 1 çay kaşığı. Bence kullanabilirsiniz yine de doktorunuza sorun. Haftada 2-3 kez balık yemeyen çocuklara mutlaka balık yağı verin diyorlar