Pirtikveannesi bana doktorum dahil olmak üzere çevremdeki herkes kızlar biraz daha minyon olur demişti😂gerçi birazda doktorumun gazabına uğradım ben doğum tarihi belirlemeye gittiğim de sezeryan olucaktım bu arada bebeğim 3.150 ydi kilosu gelişim geriliği var dedi ama doğum tarihini 2 hafta sonraya verdi neymiş doluymuş boş yer yokmuş hiç bu yüzden kilo kaybı oldu oğlumda da vardı ve oğlumda özelde olmuştum ertesi güne verdi tarihi 1 gram bile oynamamıştı kilosu doktorları gerçekten iyi seçmek gerekiyor şimdi 9 aylık 1 ay önce 7.200 flndo kilosu kızımın😂ama hayla 6 ay giyiyor😂