ArasDT alerjik durumunu siz daha iyi bilirsiniz. Benimki en ufak kaçağa ağır tepkiler veren bir bebek doktorları da karşı çıktı yapılmadı. 3. Ay bexsero oldu sadece. Rota bağırsakları zorluyor alerjik tutulumu yüksek bir bebekte bu alerji iyileşme süresini de uzatır