Benim oğlumda sürekli gaz sancısı çekiyordu bi doktor kolik dedi damla verdi yok hiç azalmadı iyi gelmedi başka doktora gittik süt alerjisinden ve laktoz intoralansından şüphelendi direk kaka testi verdik laktoza karşı direnci varmış meğer yavrum ondan kıvranıyormuş şimdiki gazları olması gerektiği gibi artık, 3.ayı bekliyoruz biz de alerji testi isteyeceğiz ben özellikle istiyorum çünkü benim de alerjim var ve hamileyken alerji ilaçlarını içemedim mecburen