Glfdnaktr 4.aydan itibaren, herne isim altında satılırsa satılsın, hertürlü sütü kullanabilirsiniz.Süt ne kansızlık yapar nede başka bir şey. Bunlar maalesef mama firmalarının kandırmacasıdır. Alabilenler için kolaylıktır, okadar. Barsak kanaması yaptığı iddiası, en büyük kandırmacadır.ılk 4 ayda bebeğe çiğ süt verilirse, mikroskkopik kanamalar yapabilir, bu özellik "Pastörize" ve "UHT" sütlerde yoktur. Zira kanama yapan protein, ısı tesiri ile parçalanır.Ne gariptirki Türkiye Avrupa devletleri arasında en az sütün tüketildiği bir memlekettir ve ne gariptirki, bu devletler arasında Aneminin de en fazla görüldüğü memlekettir. Bu bir tezat değilmidir?
Süt içmek değil, et yiyememek kansızlık yapar. Mamaya vereceğiniz parayı ete harcayın.
hatta diyoki devlet bedava demir ilacı dağıtacağına ucuz ve sağlıklı et temin etsin vatandaşlarına