_YanakReisinAnnesii
Yok olur mu, evet saşe şeklinde oluyor zaten yarım çay kaşığı kadar bir şey, ince bir tülbent edindim bunun için tülbentin ucunu hafif ıslatıp parmağıma sarıp bütün damaklarına sürüyorum. Ben genellikle gece uyku öncesi veriyorum ama gün içinde dişten kaynaklı huzursuzluğu olduğunu farkedince gündüz de kullandığım oluyor. 4 saatte bir veriliyor zaten. Birde daha önce eczane den alıyordum, sonra eczanede ki ürünlerin paketi değişti ve yeni pakettekiler resmen tırnak ucu kadar bir şey çıkıyordu, gramajı düşürmüşler yani. Uzun zamandır eski paket olanlardan trendyol üzeri bir satıcı dan alıyorum, isterseniz linki paylaşabilirim.