Merhabalar anneler bugün oğlumu sağlık ocağına götürdüm asi olmasi için dört aylık oğlum mama iciyo ve kilosu zayıf dedi hemşire 6800 dedi birde bana diyo ki niye vermedin memeni diyo zorluycaksin diyo nerden bilsin anne sütünü diyo halbuki ne kdr zorladım ne kdr uğraştım oğluma mememi vermek için çok üzüldüm hemşire öyle dedi yarın çocuk dr goturcem Allah’ın izniyle sizlerin bebeklerin kilosu nasıl benim oğlan gibi olan var mı varsa neler yapiyor Dr balık yağı falan veriyor mu bide balık yağı boş kilo yapıyo diyorlar sonradan kilo vermez diyolar herkes çok biliyo Dr lar bişe bilmiyor diyolar kafayı yiycem yardım ci olurmusunuz uzun oldu kusura bakmayın