karabiberimm İkizlerim 18 aylık..Gün içinde genelde ayrı takilirlar..Oyuncak atları var onu severler , Oyuncak tahterevalli var onu seviyorlar ,bir de minik ilk adım arabaları var onunla ev koridor tavaf ediyorlar..Geri kalan zaman da da birbirlerini kovalayıp saklambaç oynayi kesfetmisler bu ara onu çok yapıyorlar..Evde köpeğimiz var onunla oynarlar..Kendileri oyuncak arabalarla oynamayı seviyorlar bir de su ile oynamayı seviyorlar,minik kovanın içinde banyo oyuncaklari atıyorum kovadaki su ile oynuyorlar , yavaş yavaş kağıdı çizmeye başladılar boyalar ile şimdi onu deniyoruz derken bir şekilde geçiyor vakit